Before I die





P L A Y E - fejkad blond!

sv: yes :)

okey, va bra då

Alva

Sv; Japp! Åh vad tråkigt haha :( Vad ska du plugga till? :)

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Tack ! och det är bara bra med mig. När börjar du skolan igen då? :)

marina

Allt bra med dig? :)

PING LOWHNGERN

Det blir in till stan idag! ;D själv då?^^

bbecka

sv: ja visst är hon :)
är det dina hamstrar som är i headern?

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Vilken fin blogg! Allt bra idag? :)

jessica

Ja det är ju fruktansvärt :(
hehe ja, här bor de tills de dör och inte tills vi tröttnar.. vilket vi aldrig gör heller :) finaste små djuren <3

ebba

sv : jadå det är bra , med dig då ? :)

Liinn ♥

Åh, nästan allt det där ska jag också göra innan jag dör! ^^
Och jag älskar ditt citat i headern! <3 Riktigt fint .)

Alva

Sv; Okej...;) hur mår du annars då haha? :)
Kram Alva!

M A T I L D A ♥

sv. det var super gott också ! :D

marina

sv. Härligt att höra. :) Det är helt okej med mig.

Anonym

sv; Tack, detsamma!

Caroline

Sv: Det är bra här, själv också? :)

Bloglovinbyte? :)

marina

sv. Jag ska gå och laga mat. :) Själv då?

Caroline

Sv: Har lagt till dig nu som nummer 49, din tur! :)

Alisha

Sv: tack :D
Jodå allt är bara bra :)

Diana'

Sv; Det är toppen, hur är det själv? :)

Diana'

Sv; Det är toppen, hur är det själv? :)

linn

Sv: Haha! Jag tycker det är så skönt att få bort allt. Och nu är det verkligen grov städat!

Märta

Tack ;D Jadå allt är bra medmej!
Allt bra med dej ?! :D

Alva

Sv; Jag mår toppen! :) Några planer för imorgon? :)

Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Anonym

SV: Tack så mycket, det värmer verkligen! :)





amanda

sv: tack :)

ja det är bra, själv?

marina

sv. Jag ska laga kyckling enchiladas. :)

Emelie

SV: Tack! :)
jo det är bra med mig, själv? :D

halsoprofilen

sv: ja men eller hur (: dra ihop ett kompisgäng och hoppa på så hjälper jag er med allt!

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Tack! jag börjar också då :)

Angelina

sv: jo det är bara bra :)

Hanna

dagens blogg är utsedd!

ebba

tack desamma och ja själv då? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det verkar vara bra mål :)

matilda

jag har skrivit ett sånt där brev till mig själv i skolan som vi ska få hemskickat när vi har gått ut gymnasiet (om ca 5 år), haha :)

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

åh prova varje ben&jerry smak, måste göras! ;) har du någon favoritsmak? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: