Ett riktigt tråkigt inlägg ~

 

Hej! Sitter just nu och väntar på att övriga familjen ska komma hem så att vi kan käka.
Jag har städat rummet halva dagen och skrivit i min projektloggbok andra halvan. En rätt tråkig söndag med andra ord. När vi käkat ska jag fortsätta mitt tråkiga liv med att fortsätta städa och packa. När jag är klar ska jag sätta mig och läsa i den tråkiga bok vi ska ha läst klart till skolan börjar. Har väl läst halva så det är väl bara att sätta fart. Har två dagar på mig.. haha

Vad har ni gjort idag? :)




Enya♥

Sv; tack! allt är super :) själv?

Esmeralda <3

sv: allt bra med dig då sötiS?

Linn

Jag håller med om den bilden! Har du något alldeles speciellt nyårslöfte eller mål du ska hålla i år? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag tycker att dem flesta söndagar är trista oavsett aktivitet :P

halsoprofilen

sv: ja, det tycker jag absolut (:

amanda

sv: lycka till :D

okej vad bra!

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Jag hade egentligen inte velat gå till skolan över huvudtaget. Man går upp så tidigt och hinner inte sova ut!
Jag går i åttan och det här året var det första för mig att få betyg. Så man är stressad ungefär hela tiden :/
Vilken årskurs går du i? :)

Märta

Tack :D Ja.. Jag har ritat idag :D Blyertsteckning! Sj?

Elin Stiglund

sv; jodå det är helt okej med mig idag, själv?

Enya♥

Sv; härligt! :)

Kolla tv & mysa :) själv?

Enya♥

Sv; skönt de med :)

Emelie

SV: vad bra!
vad gör du då? :)

linn

Sv: Nu är jag äntligen klar! Vilket känns toppen. Kika in så hittar du bilder! :) Blev det bra för dig? :D
Kram

Moa

Hej! vilken fin blogg, hur länge har du haft den?

Kolla gärna in min blogg, skaffade den i förregår så den är inte så jätte fin men ändå :D jag har frågestund också så det är bara fråga något om du vill, Kram :D

Elin Stiglund

sv; nja inte direkt ska städa rummet och byta sängkläder osv, sen blir det nog film och försöka vänta tillbaka dygnet.. själv?

bbecka

sv: åh fy va tråkigt.. sånt är så jobbigt :(

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Ja det hade vi , men nu ska vi få lite kortare dagar.
Ja när det går bra så är det kul att få betyg ;)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

sv; helt okej, själv? :)

Emmy

sv;
Hittills har jag dammsugit/plockat undan i mitt rum och vart en stund med min kompis :D Själv då?

' elin ~ wild, young and free.

sv : tack du! jodå, det är bara bra, hur är det själv ? :)

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

SV: TACK ! :D ♥

Neej, kommer nog bara chilla :3

själv då ?

bbecka

sv: ja verkligen. Dem i headern var verkligen super söta :)

Miranda

Följer dig nu, blev följare 50. :3

Moa

Sv, aww tack så mycket :D

Sanna Svedin

Tack så mycket!
Allt är bra med mig, hur är det själv?

Lust med ett bloglovin byte?:)

Elin

Sv: Okej, vart ska du? :) Jag har bara vart hemma och chillat :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
jora de e bra sj? :D

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

marina

sv. Det är verkligen gott. :)

marina

sv. Det är verkligen gott. :)

Angelina

sv: jaa :)

Angelina

Lycka till med boken btw!! :) vad heter den då? :)

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Skönt o höra :D
Jag mår lite så där, fick helt plötsligt kramp i magen! :/

Lotta

Sv. Jaa, visst är de! Så sjukt bra :D Har du några roliga planer till veckan som kommer?? =)

Ninni

Sv: Tack!
Det är okej, är lite uttråkad och trött. Själv då?

Angelina

sv: haha okej :P på engelskan då antar jag? :) vi ska också börja läsa på engelskan, fast när skolan har böjat.. usch, gruvar mig redan... tkr inte om att läsa och oftast är det inte så bra böcker som lärarna väljer ut :P

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Javisst äre! :D

ebba

sv; typ ta det lungt själv då? :)

Elin♥

Sv: Härligt att höra. Nej jag har inga planer för kvällen sj? :)

' elin ~ wild, young and free.

sv : härligt att höra! :)

kajsa

Sv : Haha, visst är han :)

matilda

sv: haha ja! :)

marina

sv. Tack :)

kajsa

SVAR : jättebra! Lite ont i huvudet bara. Själv? :)

Celisty

Hejj du har en sjukt fin blogg !
Va gärna med i dagens blogg ;)
Kram

ebba

sv; aa:)

I D A ♥☺

Låter som en mysig dag!

Sv: Tack snälla! :D

kajsa

sv : Skönt & höra :) Ja det hoppas jag också.

Elin

Tack!

Allt bra?

Angelina

sv: ja det är sant. det hoppas jag också pÅ! :)

Anonym

Länkbyte ?
Kram





Amanda Persson

min bästis också! :D

Pebbles

Blogloving byte? jätte söt blogg! <3 kram så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: