Morrn ~

Godmorgon :) Ska alldeles strax kila ut till köket och äta lite frulle. Sen ska jag ta tag i allt som skulle gjorts i helgen. Skjuter gärna fram allt till sista sekund, så nu får jag bita i det sura äpplet istället. Typiskt.


Startar igång veckan med en veckans blogg om ett par timmar, kika in och va med då! :)



Filippa, you know!

- åh, taack! fin design du har!
det är bara bra med oss!

Mamsen

Du får ha en toppendag så ses vi ikväll 😃

Sandra - foto & vardag

Svar: Så bra :)
Inga alls faktiskt, kanske blir att städa mitt rum men annars inget planerat, själv?:)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tusen tack :)

Liinn ♥

just nu pågår veckans blogg hos mig. Väljer två vinnare på söndag, var gärna med och delta. Det skulle vara awesome! :D
http://quad.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Det är det dock har jag fortfarande ont i ögat :P

Alva

Sv; Haha okej :) Hur mår du då? :)

Klara

Sv: Lagt till dig, nummer 51! Säg till när du lagt till mig & viket nummer du blev! Kram

Kajsa

Hej ha en bra dag.

Elin

Sv: Okej haha :) Allt bra med dej idag? :)

Lina

- Tack så mkt!♥

Amalia - Fotogalen Perfektionist

Tävling om ett egendesignat iphoneskal här: http://sveablogg.se/amalias/2013/01/04/tavling-caseapp/
Tävlingen pågår till den 14 januari!
Kika gärna in ändå å skriv en kommentar eller två!
kram

Enya♥

Sv; en kompis kommer :) självdå?

Elin Eriksson

sv; Funkar ju men blir ju inte sånt skum som på espresso house :/

Cassandra

Kika gärna in på min blogg och var med i tävlingen där du kan bli "veckans blogg"!! kram

Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: De e bra här ^^!
Sj då?

Marika

Sv: Det var helt ok :)

Jessica

Vilken häftig blogg du har, verkligen annourlunda ( på ett bra sätt) inte många blogg man ser som är som din. Det ska du vara stolt över!!

Kan du gör en tjänst för mig? Vet att det här kommer helt i från himlen typ..men skulle du vilja gå in på min blogg..hitta nåt som du tycker kan förbättras och 1 sak jag kan skriva om. Detta skulle betyda guld för mig - du gör detta bara om du orkar vill och kan.

Tack så mycket i förväg :D Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: