Mot nya äventyr

Sitter på bussen till praktiken nu. Tror knappt att jag kan vara med om mer grejer nu, igår nådde det toppen då apan bajsade på mig.. Hahah
Men vem vet? En sengångare kanske bajsar på mig idag.. Haha ;)

 




Alva

Sv; Kul! :) Skolan & stallet! Allt bra idag? :)

molz

sv: helgens planer är att ta de väldigt lugnt och så, dusj? :) <3

Elin

Sv: Ja! :) Härligt, jo det är bra :) Några roliga planer för idag? :) Kram

Anna Katana

Inge snäll apa, vart gör du din praktik?
Nej det är sant, brukar också sova lite på bussen till jobbet när jag börjat tidigt.

MADDISENJ

vart har du praktik?

Ronja

Fin blogg! :)

Ronja

Glömde: för gärna bloglovin byte :D

BelleBoo

HAha, inte alla som blivit bajsat på av en apa dock =p.



// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

linn

Sv: Vad bra! Idag har jag varit i skolan & sen shoppat lite :) Själv? :)

Elin

Sv: Härligt, Nja inga förutom att imorgon kväll ska jag på klass fest! Sj? :)

Lina

Hahaha vilket busfrö till apa ;)

Ping Lowhngren

hönger nog med kompisarna haha själv då? ;)

patriciac.blogg.se

sv: Nej huu. Jag har sådan ormfobi att jag inte ens kan se dem på bild:(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: