PLL



Hej! Har hunnit med en del idag iallafall; alla hamsterburar är städade, rummet är städat och väskorna packade. Så imorgon när klockan ringer klockan 04:30 är jag redo.. eller inte.. Skolan börjar ju imorgon igen, så det är väl bara att se glad ut.. haha

Innan sängen ropar ska jag kolla på ett par avsnitt av Pretty Little Liars. Det är så grymt bra såjagvillnästandölitevarjegångjagkollarpådet. :)

Godnatt kära läsare! Sov så gott :)



matilda

Var gärna med på dagens blogg :)

Alva

Sv; kul! PLL är riktigt bra! Vilket avsnitt är du på? :)

amanda

ppl är as bra :D

Lillablå♥

Tack ska du ha :D

ninni

ååhhh, älskar den serien!! lätt en av favoriterna <3
och på onsdag kommer det nya avsnittet :D

Nathalie & Amanda

- Den har varit bra :D hehe vgd? kram

Molly Eriksson

Sv: Tack, detsamma!

A

Just nu har jag veckans blogg, kika in och anmäl dig! :)
http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/v-som-i-veckans-blogg.html

Wilma

Sv, tack så mycket! Ha det bra i skolan imorgon ;)

I D A ♥☺

sv: hehe! :L)

I D A ♥☺

Åh pll äger :D

moadavidsson'

Suupergo blogg, verkligen! Titta gärna in på min, och sen vill jag önska dig en riktigt härlig kväll. Kram

amanda

sv: hur långt har du kommit? :)

Emelie

härligt att höra, jo med mig är allt bra :)

Elin♥

Sv: Tack desamma! :)

I D A ♥☺

Sv: hihi ja verkligen! och visst är caleb, toby och ezra så snygga hihi? :D

ebba

sv : den var jätte god :)

Isa

Har ej sett den:)

Sv: så bra:)
min dag har varit bra:)

❤ w i l m a ❤

Sv: idag har jag varit med mina vänner, dudå? :)

Vanessa

Sv: Tack så mycket och detsamma fina du! :) Allt bra med dig? :)

PING LOWHNGERN

äre inte minihamstrar som du har i din header? :D

Latifa

Fin blogg! Kolla gärna in min är du snäll började nyss blogga igen :)

kaffehörnan

Har du många burar att gå igenom

Anonym

sv: Tack så mycket:)

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

SV: Yeaaah, tror jag ska kolla de serierna, ngn gång :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilka pinglor - jag borde kanske också se det!

Alva

Sv; Okej! Jag har inte kommit långt alls hehe ;) Vad ska du hitta på nu då? :)

Marika

Sv: :) Händer hos dig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: