Skolarbeten



Godmorgon! :) Åkte hem ifrån skolan igår, hade bara en lektion idag som jag faktiskt kan göra hemma. Sitter just nu i mitt fina rum och ska skriva klart ett svenskaarbete om realism och olika författare som ska vara inlämnat idag. Om en stund ska jag även ringa till trafikskolan och min praktikplats, sånt där lite tråkigare som man måste göra ibland ni vet.. ;)



Elin

Sv: Härligt, jo det är ganska bra :) Händer idag då? :)

ViktoriaCaroline

okej härligt att höra :)

Emma

sv: Härligt! Jadå:)

ebba

fin blogg :)

Alva

Sv; Vad bra! Jag mår toppen! :) Vad gör du då? :)

LinnJ

Hoppas du får en fin fredagskväll :)

I D A ♥☺

Sv: hihi oki , japp jag med fast har sett de nyaste också :)

♥ - ANGELICA - ♥

Haha härliga bilder :D

Tussie & London - med drömmen att rida SM

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig (:

Har även veckans blogg nu, var gärna med!
Länk: http://londonryttaren.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: