TED


Om en liten stund ska jag och familjen kika på film, TED.
Någon av er som sett den, vad tycker ni? :)



Ninni

Sv: Nja, ska baka muffins och försöka hitta något att se på. :)
Du då?

amanda & natta

svar: tack din blogg är också SJUKT fin! :D

kram! <3 <3
allt bra? :D

Diana'

Sv; Va bra!

Jag ska bara ta det lugnt, själv då? :)

kajsa

SV : Inte dirrekt. Packa väskan o lite till skolstarten som är imon. Själv då? :)

Angelina

sv: jaa :)
haha härlig bild!! x) fast jag har inte sätt den :)

Julia

Sv:Tack så mycket! :)

Anna T - Nörd och Filmskapare

Hahha jag har sett den, så jäääkla kul men också sjuk xD!

sv: Vad kul att du är med i veckans blogg ^^!
Vinnaren utses på söndag!

Allt bra med dig annars?

Mini

Om det där är en bild från filmen så tror jag nästan jag måste fixa hem den och kika på den! :P

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

Ninni

Sv: Va mysigt. :)

Mikaela

Haha den är så grymt skön! Klart den roligaste filmen jag har sett haha!
Ska vi göra ett länkbyte? Kram

Amanda

hahaha!

Bea

Fin blogg du har! Älskar din design!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde kolla in min blogg, har inte så många läsare:( tack

Bea

Sv: Japp allt är bra med mig
Dd??

Ida

Svar: Tack så mycket :)

linn

Sv: Åh tack vad glad jag blir! :)
Haha känner igen det där! Man får ta det när man har lust helt enkelt, annars hamnar det lätt där det inte ska ;)

Juuzza

Såg den på bio, den ät faktiskt rätt kul! :)

linn

Vad mysigt att kolla på film! :D

linn

Vad mysigt att kolla på film! :D

Alva

Sv; Okej! Var ska du åka? :) Jag ska till stallet jag! :)

Svea Westerlund

sv: tack så mycket :D
Ja allt är toppen, själv då?

kajsa

SV : jo jag läste det! :) Mysigt!

Liinn ♥

Åh, den verkar så sjukt bra! Men ingen vill gå med mig på den :( Hahhah! Forever alone x'D

AMANDA

sv: Ja visst?! :D

Anna T - Nörd och Filmskapare

Kul att du är med och tävlar om den söta uggleringen ^^!!!

Diana'

Sv; Mysigt! :)

Esmeralda <3

sv: härligt! jodå det är bra här med:) kram på dig! Ser att ni ska kolla på ted, sjukt rolig!!

Livet som superwoman, Rodis!

fin blogg! allt brA?

Fanny Juhlin

Riktigt fin och bra blogg! Har du lust att kolla in min blogg och kommentera vad du tycker om den? Vore så snällt, den är nämnligen nystartad! KRAM

Svea Westerlund

Åh jag älskar Ted :D
sv: imorgon så blir det skola, själv då? :)

Liinn ♥

Sv; HAHA! Kan man verkligen säga ;) <3

Livet som superwoman, Rodis!

sv; de bara bra! går du i gymnasiet eller? :)

Lovisa

haha den är så sjukt bra! vad tyckte du om den? :)

Kaffehörnan

Har ej sett den

Ninni

Sv: Ska börja jobba igen! Jobbar på ett katthem så det är rätt så kul. :) Vad ska du göra då?

Märta

jag ritade av Justin Bieber! :D
Var det kul att städa och plugga :D ?

linn

Du måste berätta vad du tyckte om den sen! Ifall den är värd att se ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja något :o

Ella - Hobbyfotograf ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

☆Z I N J A☆

Jag har inte sett den men jag vill gärna se den :D

Elin♥

Sv: tackar :D

Ida

Den är rolig! Lite överdriven bara..





Marika

Den är bra, bortsett från alla knark skämt, fast det är ju inte så konstigt med tanke på vem som producerat den.

☆Z I N J A☆

svar: de är bra, är bara sjukt trött...

Filippa & Talia

- taack! allt bra? :)

Sandra - foto & vardag

Svar: Tack så mycket finis!
Jadå allt är bara bra med mig, hur är det med dig?:)

Elin

Jag har precis gjort ett inlägg om träningsmotivation i min blogg, gå gärna in och läs det och bli motiverad till att träna :) Ha en fin kväll, kram kram!

http://eelineriksson.myshowroom.se/

Emelie

SV: Okej!
jag svarar på kommentarer och tar det lugnt! :)

Angelina

sv: haha okej :P hur var den då? :)

Isa

Vill se den filmen

Sv: tack desamma:D

Miranda

sv: okej! :3

Leone

sv; ja herregud vet verkligen vad du menar! det tar någon timme varje gång vid datorn att bestämma sig haha, men det är ju så jäkla billigt så så mycket gör det inte !

JojZ ► ♛ ♦★Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ♫♥♫♛

Hahaha åh, TED! helt klart bäst :D

Den är SJUKT SEVÄRD ! ;D

Elin

Sv: Okej, bor ni typ två och två i ett rum? ;)

Lowa

SV: tack, blir så glad! :) Detsamma!
Bloglovin byte? ha en bra dag, kram :)

Elin Eriksson

sv; Ja visst är det! Måste skaffa mig en mjölkskummare dock :D haha!

louise

fin blogg, kolla in på min kram! :)

Felicia :D

Vad fin blogg du har! Haha ja! jag har sett Ted! Den är grym <3 Vad ska du göra idag då? :) Kika gärna in på min blogg! Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: