Torsdag 17/1-2013



Ska alldeles strax hoppa i mina kläder och fixa frulle. Har bara två lektioner idag, men inte får jag ledigt för det nej. När skolan slutat hoppar jag på första bästa buss till körskolan och ha körlektion. Efter min fina körlektion ska jag plugga teori på körskolan i en timme eller två. Så det är full rulle som gäller! :)

Vad har ni för planer för dagen? :)



Alva

Jag har haft en toppen dag! Själv? :)

Caroline Nilsson

Sv: Imorgon ska jag jobba, tvätta, städa, ta tag i mig själv och plocka bort julen..haha..
Själv? :)
Kram

FANTASTISKA

Vill du ha chansen att visas för 300 personer varje dag? Va då med i "Veckans Fantastiska"! Här; http://fantastiska.blogg.se/2013/january/veckans-fantastiska.html#comment :D

FANTASTISKA

Roligt att du är med i "Veckans Fantastiska". Lycka till! :D

Julia Wisniewska

svar: i mitten av örat typ :/
vad gör dudå? kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: