Trött tjej ~


Sitter i min säng just nu och är så sjuukt trött. Gick upp vid halv fem imorse, så jag ska snart gå och lägga mig. Eller snart och snart, senast 10.. Fattar inte hur man helt plötsigt bara kan bli så trött av att komma tbx till skolan?
Vad ska jag göra ikväll då? Inte ett skit! Jag ska bara ligga här och ta det lugnt med Lina. Lina har också en grym blogg, klicka här för att gå in och kika in hos henne!



Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Ah :)

okejokej!

Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Ah :)

okejokej!

merei

haha same here!

annsoh

hejsan! hur är det :)? vad händer idag :)?

Michelle

tack fina du! :)
tycker om din header!

PING LOWHNGERN

jätte söta iaf!^^ Själv har jag haft minihamstrar när jag var mindre :3

Alva

Sv; Haha! Jag funderar också på att sova strax... Hur mår du annars? :D

Julia Jansson

Hej !
var gärna med i veckans blogg på min blogg där du vinner en fet länkning,
http://janssonjulia.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html

kram!
ha en fortsatt trevlig dag. :))

Anonym

hahaha!

sv; härligt :) jadå, själv?
kram

PING LOWHNGERN

jaha! hahah jag tyckte dom såg ut som mina hahah xD

Michelle

och förresten så tror jag inte du var den första som va trött i skolan idag. själv höll jag på att somna haha..

Ida

Vilken otroligt fin blogg du har! Älskar den!:D

Michelle

haha fy :(

Alva

SV; Jag mår tiptop! Vad gör du då? :)

ebba

va jätte gärna med i veckans blogg som just nu pågår på min blogg :)

Isa

jobbigt å vakna så tidigt

var gärna med på min frågestund:D

Alva

Sv; Kul & gott! :) Jag ska läsa lite innan jag slänger iväg det sista inlägget för dagen! :) Men du mår bra då? :)

julia korecic

Ny design! Fynd på redan, Collage på hm's spring kollektion,Tillbaka block på 2012 med massa frågor, Hjälp mig välja, svart eller vit? Riktigt bra tips på låt, remixad med 2012 låtar,Kommentarer och svar, Snart London och nyprslöften kommer ut på bloggen! kanske något låter intressant? försöker få igång bloggen igen. så kika in, förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

amanda

sv: okej, samma här :D

glöm inte min veckans blogg :)

Enya♥

Sv, okej :)

PING LOWHNGERN

hhahah precis ;)

Mone

Är också själv jätte trött efter skolstarten xd

|| mannen som kan prata om hundar ||

Man får vara trött! :)

Sara

Vill du vara med i veckans blogg? Superlätt att vara med! :)
http://sarahermansson.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

Anonym

allt bra annars? :)

Lotta

Sv: Det lät inte helt fel, hur kändes det att börja skolan nu igen då?? :) och jag är tyvärr sjukt just nu.. måste dock gå till skolan ändå för vi har tenta på måndag :/

Cinda Ben Sassi

sv: jag blev din #57 följare på bloglovin'
hur har din dag varit då? :)

Cinda Ben Sassi

jag syftar på de här vid kommmentarsfälten, asså hjärtat, brevet & så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: