Tvättstugan :)


Logiskt va?

Halvligger just nu min säng/Linas säng. Ska strax ner till tvättstugan och slänga in lite kläder i tvättmaskinen. Ska bara hitta orken någonstans.. haha När jag kommer upp igen ska jag bara ta det lugnt, är lite sugen på att gå till gymmet faktiskt men vet inte om jag orkar.. haha Känns mer lockande att spela Sims en stund och bara ta det lugnt.. haha xD



☆Z I N J A☆

Jag ska också spela The Sims! :D

Jonna :D

Hhaha, den var ju bra!!<3

sv: Hmm.. känner igen där fast har inte varit där :]

tankar & känslot

Veckans blogg är nu ute, kika in och kolla om det blev du:)

Kram :)

I D A ♥☺

sv: Tack snälla! tack detsmamma :)

Nathalie & Amanda

- Inget alls :D hehe, allt bra?

Sara Åkerlund

jobbigt att tvätta

j o h a n n a c o o p e r

svar: okej (:
hur ser dina planer för helgen ut då? :)

Ping Lowhngren

ska träffa lite kompisar själv då? C:

natalie

sims:')<3

Annika

Jag tror faktiskt att själen lever vidare och man får träffa andra som har dött. Ifjol var vi i allhelgona kyrkan för att hedra min farmor som dött i maj 2012. Det är den ända gången jag har lyssnat hela prästens predikan, för han började snacka om näradödenupplevelser berättelser som han har hört.

Alla som har berättat sin historia sa att de har sätt någon närstående som dött eller gröna ängar. Alla har berättat exakt samma sak.

Och vissa har även kunnat berätta vad läkaren har sagt och gjort för att få den personen att leva igen, och även kunde veta vad några bekanta på 10 mils avstånd har sagt på en viss tidpunkt. Så något händer det nog efter döden, det blir inte mörkt i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: