Mot landvetter! ~

 
Hej! Om ett par timmar ska jag sätta mig i bilen och köra ner mot Göteborg & Landvetter flygplats. Hade vart rätt grymt om det var jag som skulle åka iväg någonstans långt bort, men inte inatt. Inatt ska jag hämta mina kära päron som kommer hem från Turkiet. Det blir en lång natt, är väl hemma vid 5 igen eller något. Det är bra att energidricka och bra musik finns! :)



Elin

Allt bra?

Isabelle

sv: så nu följer jag dig ;) blev nr 64 :)

Linnéa

Åh, jag ska till Landvetter om ca 2 månader - och då ska jag till Turkiet <3

Jag har varit supernöjd med min Iphone 4 så jag ska nog satsa på en Iphone till :)

Ellinor

SV: han är hur mjuk som helst! :D

Johanna - A dream as model ♥

Kul :D

Amanda

Hoppas allt gick bra! :)

Nathalie

sv: håller med! är allt bra annars? :)

Isabelle

bloglovinbyte? :)

Michaela

Du är bäst <3

Michelle

Vad kul!

alice

hoppas allt gick väl, jag utomlands resa skulle vara jättekul! :)

Filippa Wallin

sv: Tack så hemskt mycket! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: