Hemma ~


 
Hej! Nu är jag hemma igen. Medan vi fördröjde tiden i väntan på att bussen skulle gå hem så provade vi fula kläder på H&M. Skönt var det iallafall att komma hemifrån ett tag, hemma är jag ju ändå så ofta liksom.
Nu ska vi snart äta mat, sen får vi se vad jag gör av eftermiddagen och kvällen.
 
Vad ska ni göra idag?



Ida ♥

Sv: Tack snälla!! :D kram

Anonym

Sv: tackar :)
Okej okej :) aa jag ät på väg hem från jobbet. Har en massa ärenden jag måste hinna med nu så har en del och stå i.
Allt bra me dig? Kram

Ebba

Sv: Tack så mycket! :)

benedit ♥

sv; härligt, jag med :) vad gör du?
kram

Linnéa

Ja men visst är han(!) Jag ryser till hans röst <3

Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Det var det också :)

Linnéa

Ja <3
Hoppas allt är fint annars :)

Annika

SV: tack så mycket :)

FlizanLizan

sv: jajjamen :)

RockBarbie

Förstår de ^^

Carro

hahakul att prova fula kläder XD

amanda

snygga ;)

isabellaa

Vilka fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: