I phone, you tube ~

Söt bild ju! :)
 
Godmorgon! Har ni sovit gott? :)
Det har iallafall jag gjort. Gick dock upp vid halv nio imorse eftersom jag skulle skjutsa in min bror till bussen. När jag väl kom hem igen var det ju ingen större mening att gå och lägga sig igen, så jag har suttit en stund vid tv:n och sett ett program om någon stor 10dagars festival i Alaska. haha

Nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa band SlipKnoT, var ett tag sen nu men helt plötsligt började Spotify spela Left Behind. Nostalgi! :) Ska föresten se dom i sommar, efter så många år som jag har längtat!

Senare idag ska jag in till stan och fira min fina vän, som tar studenten idag!!



marina

sv. Tack. :)

Elin

det är bra, vad gör du?

Annika

SV: tack :) Trivs att bo på landet ^^

Annika

SV: jag skulle aldrig kunna tänka mig flytta till någon storstad. Allt för mycket oljud där :D

Linnéa

Åh, låter som en riktigt riktigt bra fredag tycker jag <3

Nathalie Tegelstam

- ja så underbart :)
Haha söt bild!

♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏

Svar: Ah.. hoppas jag också! Allt bra? :)

♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏

Svar: Tack! nej det gör jag inte, tar ungefär tjugo minuter/ halvtimme att åka dit! :)

Härligt att höra! Hoppas dock det blir bättre i halsen! Det är bara bra med mig också! :)

Anonym

Eller hur var väskan cool, love it :-)

♕ I S A B E L L A W L ♕

Svar: Haha, ne precis! :)

Linnea

Haha ja men precis :-)

Ellinor

SV hihi ^^
Jaa :P Allt bra idag? =)

Malin Aurora

Åh vilken söt bild!

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hhaa, den där bilden är såå min humor! :D

Svar: Tack!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: