Jobbelijobb ~


Hej! Vaknade upp med världens halsont och snuva igår, därav ingen uppdatering här. Låg mest i soffan och kikade på Harry Potter filmer eller så låg jag i min säng och sov. Idag är jag lite piggare, snyter mig typ konstant för att jag ska bli frisk. Om ungefär 1,5 timme ska jag fara iväg till jobbet. Börjar jobba idag efter en månads uppehåll från skolan. Ska jobba natt hela sommaren, så när jag kommer hem imorgon bitti är det direkt i säng. haha :)

Ni får ha en grym söndagsskväll. Jag ska försöka att inte somna på jobbet. ZzZzzzZzzz



FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: jaaa.

Pia och Maja

sv: låter bra, den har vart jättebra :D

Michelle

Fint fint, hur mår du idag?<3

Linnéa

Ja visst var det gulligt <3

Elin

den har varit bra, vad gör du ikväll?

elle

ja men verkligen hih! :)

Michaela Magnusson

- Jaa :)

Hoppas allt är bra med dig ikväll :)

Ellinor

SV: härligt o höra! Det är bra med mig med! :)
Har du haft en bra helg? :P

Sanna Svedin

Sv: Kul, lycka till!
Vad går jobbet ut på? Alltså vad är det för sorts jobb?:)

J o j z y ♛

SV: OMG, RUUUUUUUN! D:

Emelie - Foto & Skönhet ♡

Ja! Planer för dagen?

benedit ♥

sv; okej kul, jag har varit och badat med en kompis och sen varit med henne och en annan på kvällen och igår :)
allt bra? kram

Nathalie Tegelstam

- jaha, vad gör man där? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack:)

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vad tyckte du om polen när du var där?:)

♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏

Svar: somsagt, det brukar inte bli bra på mig häller.. haha, hade väl bara tur denna gången ;) Jag har haft en toppen dag, du också? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: