Mamma ~




Linnéa

Så fint <3

Jodå, bara fint med mig med... jobbat hela dagen så jag är ganska trött nu <3

amanda

fin bild!

Linn Ahlex

sv: de var dom också! :D

Johanna ♥

Fint sagt :)

Nathalie Tegelstam

- haha nja det gjorde det inte direkt :(

N E L L I E

vart hitta du den där bilden? :D
sv: ingen fara!

Linn ♡

- de funkar :) gjort idag? ^^

Celine

- Tack så mycket :D

Mamma

Tack gumman ❤❤❤
Älskar dig!!!

Svar: Älskar dig med ❤❤
Kimmey :)

jennifer

sv: tack! :)

Sanne-Madeleine Håkansson

sv: det låter bra de :D med mig är det toppen :D
haft en bra dag? kram

Rhoda Alemayehu W Michael

allt bra me dig söötis?:)

Ellinor

SV: haha jaa jätte kul! Sånt brukar inte hända mig liksom ^^

ja får hoppas det inte var så illa som det kändes :P

Linnéa

Just nu jobbar jag extra på olika förskolor, men annars så jobbar jag som projektanställd med administration & dokumentation o sånt <3

Ellinor

SV: haha man får hoppas ^^

Vad är planerna inför morgondagen? :P

Ellinor

SV: ååh okej, kul!
Ska till stallet o sen kanske träna på kvällen :)

Rebecca L

Den bilden stämmer verkligen in på min mamma med ;)

Sv; Tack så mycket :)
KRAM :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: