Tummen ner ~

 
Hej! Är precis hemkommen ifrån Lidköping. Hämtade upp systra mi som partat hela natten samt köpte en studentpresent. Vad jag köpte får förbli en hemlis :) Nu ska jag snart slå in paketet och sen ska jag bara slappa. Skönt det med, vädret suger ju. Det bara regnar och regnar och regnar lite till.. :(



Ellinor

SV; jaa hade en toppendag igår! själv? =)

▲Ammie▼

Fin bild!

SV: åh jaså! ja jag fick idag! :)

evisgalax.blogg.se

Sv: det fngerar!
allt bra idag? c:

Linnéa

Mysig bild <3
Ja vädret suger verkligen idag, vill ha sol & sommar <3

▲Ammie▼

SV: Estet blir det gör mig! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja det var en mycket trevlig stund med bror min:)
Filmen var riktigt bra. Gillar ju den sedan innan så det var kul att se den på bio:)

ja men eller hur. Jag blir galen på personer som inte kan se skillnad på sitt eller mitt.

lina

du sugerju,lidköping e nära mig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: