Update

Detta har hänt sen sist:
Jag har klättrat på väggarna.
 Jag har varit i Turkiet, Alanya, en vecka och bara softat.


Jag har varit i Uppsala en sväng och kollat på en söt valp



  Jag har varit på Tatueringskalaset i Vårgårda, och skaffat en grymt snygg tatuering.


Älskar mitt håriga ben. haha



Cajsa Lindahl

åh, tackar snygging!

Cajsa Lindahl

haha nja det kan jag inte påstå. :P själv?

emma & vilma

vad kul! Allt bra idag? :)

Nathalie Tegelstam

- härligt att höra :)
Jo med mig är det bara bra!

benedit ♥

fina bilder!

sv; tack så mycket! :) okej, jag svarar på kommentarer :) har du haft en bra helg?
kram

Elin

Jag ligger i sängen med datorn på magen och svarar på kommentarer.

allt bra?

Elin

Vad har då hänt?

Elin

den har varit bra:)

vad gör du ikväll?

Nathalie Tegelstam

- jadå:)
Planer för morgon dagen då?

Nathalie Tegelstam

- okej :) Idag ska jag göra ett matteprov, haha sen träffa en kompis!

Sofie

Riktigt awesome tatuering =))

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Söt tatuering;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: