~


Hej på er! Nu är våren på intåg och livet känns redan bättre. Synd bara att det är så sjukt mycket i skolan hela tiden så att man knappt hinner njuta av livet. Är så sjukt trött på skolan, men det är bara att bita ihop. 43 dagar kvar, sen är det schools out forever typ. Idag har jag ett prov, imorgon har jag prov och på torsdag har jag projektredovisning så visst har jag saker att göra.

Resan till Polen var föresten hur jävla grym som helst! Vi hann med en hel del som vi inte trodde att vi skulle hinna med. Vi besökte bland annat Stutthof (koncentrationsläger), en stoooor brygga i Sobot och lite annat sånt där smått och gott. Ska försöka lägga in bilder någon dag, om jag hinner. :)



Mamsen





sicktwisted - MOA

Allt bra med dig?:D

Marta

Hej!
Nu har jag en ny design på bloggen. Kika gärna in och lämna en kommentar så skulle jag bli jätte glad! Jag önskar dig en bra dag! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: