Laughing ~

Awkward-moment-black-and-white-funny-laughing-lol-favim.com-289222_large



Elin

Sv: Tack! Ja jag ska på en musikal, du då? :)

P.S. Glöm inte att gå in och rösta och få en blogglänk som tack! http://etagemodellen.se/bidrag/elin-swahn/#

Maria

sv: haha okej, tålamod har inte jag heller ^^
Okej, vet hur det är, jag är lika när jag åker snowboard :) Försöker lära mej det, men har inte åkt det på länge nu, kom igång så bra med skidor så vill satsa på det nu den här säsongen ^^ Får se i början av nästa säsong om jag fortsätter med lite bräda då (: Men man får såna blåmärken ^^
Aa, det är jättekul! :)

selma

jag ha varit sjuk hela veckan.. så varit helt off ..hehe... men nu är jag tillbaka :)
hur är det med dig ? :)<3

My - myheltenkelt.blogg.se

Nu har Helgens blogg börjat, var gärna med! (:
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-2-3.html#comment
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar.

halsoprofilen

åh! härliga skratt, tänker man efter ser man nog väldigt puckad ut (:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: