Små citroner gula ~


Sitter just nu i min säng och ska strax göra mig iordning.
Om en timme sitter jag på bussen påväg till Skövde där vi ska gå på bio.

Någon som sett Små Citroner Gula?
Är den bra/dålig? :)



Malva Nyström

- så bra!! kan inte vänta till 11 juni :(

Elin

allt bra?

Anonym

jag vart nummer 67, säg till vilket nummer ud vart :)

Nathalie Tegelstam

Sv; okej vad roligt :) Har inte sett den filmen men den verkar bra!

Elin

den var bra såg den för ett tag sen :)!
sv: nice :D

J o j z y ♛

SV: HAHA! Visst blev han ?! :D

benedit ♥

sv; tack :D härligt, det är toppen med mig! :)
gjort idag? kram

bella

har inte sett den men min kompis har och tyckte den var bra! :)

jossan

Den där har jag sett, den är ganska bra faktiskt så den tycker jag att du ska se! :D

Matilda

Har inte sett den men den verkar bra :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Va jättegärna med i Veckans blogg :D
Vinnare utses på fredag :)

direktlänk: http://caicais.blogg.se/2013/march/utkast-mar-31-2013.html

selma

jodå.. bra med mig..

gjort i påsk ? :)

Malin

Mysigt med bio!

jennifer

sv: gött, jo den har varit braa :)

Maria

Var den bra/sevärd? :)

sv: haha ja men eller hur ^^ tänk om alla skulle gilla samma saker och vara bra på samma saker, skulle ju vara jättetråkigt :)

MartinaOlsson

BLOPPIS - KÖP MINA KLÄDER, ACCESSOARER & PRESENTKORT TILL RIKTIGT BILLIGA PRISER!
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Elin

Sv: Jadå, själv? Allt bra med dig också?

FlizanLizan

sv: hehe japps :D
allt bra med dig? :D

Maolion

Sv: Tack så mycket :D
Okej vad nice :) Min påskafton var rätt seg. Bah låg/sov i soffan & sängen hela dagen^^ Hade så ont i huvet :S

Alice - foto & vardag ♥

sv: allt är bra!
vad häder idag då? kram

Anonym

härligt :)

alice

den är rätt bra tycker jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: