Söndag ~



Godmorgon på er! Hoppas att ni sovit gott!
Jag har inte sovit jättebra inatt, vaknade upp med världens huvudvärk. Min förkylning är tillbaka med hosta. Känns bra, nu när det är så nära tills jag & Cati ska iväg. Jag tänker inte vara sjuk när vi åker, så jag går och lägger mig i ett hörn och dör lite tills jag blir frisk! :(

Om en stund ska jag och mamma åka till Lidköping. Hon ska hämta ut medicin och jag ska köra. När vi kommer hem igen ska jag iväg till pappa och vara barnvakt. Så det blir en rätt lugn dag idag ändå.



Sandija-döv-adopterad-fotografi

Nice blogg! ;) Vad har du gjort helg?

Elin Eriksson Pauna

sv; Vad finns det att göra i Polen? Eller känner ni nån där? :)

Bibi de Haas

Vinnaren av veckans blogg är uppe nu! :)

Kram!

MartinaOlsson

VINN 75% RABATT PÅ INDISKT LÖSHÅR HOS SOCIETIC HAIR SWEDEN!
- vinnaren kan klicka hem ett helt set med äkta indiskt löshår för endast 69kr.
http://martinaolsson.myshowroom.se/29189/vinn-75-rabatt-pa-indiskt-loshar-hos-societic-hair-sweden/

M I C H A E L A

- En kompis till mig kommer hit, annars vet jag inte :)
vad har du för planer för dagen då? :)
KRAM

Moa Eriksson

jaaa, jag vill ha sommar NU !!

ebba

helgens blogg är nu avslutad och vinnaren har länkats på min blogg , kika in och kolla om just du vann :)

karen gainza

Du är har en sjukt söt header! :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

Lisamarie

sv: å tack! ja det har jag, har du?:)

Lisa

sv; Nepp:/ Vad gör du då?

Malin

sv; okej, det lät skönt!:)

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Jag ska nog vara med en kompis:) allt bra idag?
kram

Molly

Sv: okej, jag ska fika med min familj och mormor och ladda upp för skoldagen imorgon efter en veckas lov! :)

Maolion

Sv: Haha okej vad mysigt ^^ Det är ju gött att inte göra något alls också :)

Amanda Westberg

Sv; Japp, än så länge! Själv?

J O Y ▲

Jag vaknade också upp med världens huvudvärk :(

jessica

Det var det inte heller,haha! minns dock inte hur ont jag hade, minns bara vad som hände.. chocken gjorde att jag inte kände smärtan helt och hållet :o tack och lov.

sara

krya på dig! :)

Evelina

Söt bild :D

Emelie

Va fin och söt blogg du har!
Hoppas att du får en fortsatt bra vecka!
Kolla gärna in min blogg också !
Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: