The Vampire Diaries ~


Hej på er, ligger just nu i sängen och väntar på att mamma ska duscha klart. Sen ska vi sätta oss ner och se på ett avsnitt av The Vampire Diaries. Det är ju så spännande nu och det suger att det inte kommer något avsnitt förrän nästa vecka!! :o

Om vi orkar ska vi även ha en spa-dag senare :)



benedit ♥

sv; krya på dig! :) det är bara bra med mig :)
vad gör du? kram

ELLEN

Min bloppis är tillbaka igen efter en lång paus! Säljer ut allt så billigt jag bara kan, så kika in om du har lite tid över.

Kram,
Ellen
http://ellensbloppis.blogg.se

ida

allt bra? :)

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: tack så mycket!

Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Okej ska kika in där :)

Lisa

sv; Jag såg på Gossip Girl:) Det är bra med mig! Själv?

J O Y ▲

sv: Ja verkligen! :D

LinnJ

- oj, krya på dig <3

Nathalie Tegelstam

Älskar TVD :) så bra!

Maolion

Sv: Jag tränar fotboll :) Och sen tränar jag i mitt "hemmagym" där jag lyfter järnrör! ^^
Krya på dig btw :D

elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Lalitta

sv: inget särskilt, allt bra?

hannahlinnea.blo.gg

Jag orkar inte vänta mer till nästa avsnitt!!!!

My - myheltenkelt.blogg.se

SV: Tack detsamma!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mysigt med spa dag:)

MIRA

Har hört att serien är jättebra :)

Daniella Book

Haha :)

Michaela Magnusson

- Jaa helt okej :) själv då? :P

sommarblom.blogg.se

sv: Tack, jag är frisk nu :D

elin stridh

nej absolut itne, lätt att glömma bara :P

felicia

Sv: hahaha okej xD

Elin

lagt till dig nu. allt bra?

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

sara

härligt med spa, blev det av? :D

Malin

skönt med spadag!

molz

Åh vem är din favorit skådespelare i TVD?

molz

Åh vem är din favorit skådespelare i TVD?

Elin Eriksson Pauna

sv; Nje inte dirket, dagens höjdpunkt var att jag orkade ta en promenad till centrum :'9 Själv? :)

molz

sv: Stefan hohohoh :))

Fatma

bloglovin byte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: