Personlig Almanacka ~


Ungefär såhär glad är jag just nu. Satt precis och gjorde en fin personlig almanacka till mig själv.
Har velat ha en sådan i flera år, men har alltid tyckt att det varit för dyrt och sen köpt en nästan lika dyr i bokaffären haha. Men nu så, med tanke på hur grym jag varit den senaste tiden så unnade jag mig en almanacka nu. Min gamla håller på att ta slut så därför kände jag att det är dags att börja mitt nya, vuxna liv med en ny en. :)

Har ni köpt en almanacka ifrån personligalanacka? Är ni nöjda med den?



Celine

- Haha samma här! Även om den var lite läskig :P

Elin

det är bra, vad gör du idag?

Lalitta & Victoria

SV: Tack detsamma!!!

benedit ♥

sv; härligt, min helg var toppen :) vad har du gjort idag?
kram

Johanna ♥

sv: varsågod :) några planer inför helgen?

Ellinor

Fin blogg! :)

Nathalie Tegelstam

- tack detsamma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: