2 år ~

 
                                  Mimmi ♥                                                                 Luna ♥

Dagen firas med allt som flickorna tycker om, barnmat/maskar/godis/grönsaker och annat gottigottigottis och spring i bollen.
Mina fina flickor, vad skulle jag göra utan er? ♥



Julia

vad söta! =)

MADDISENJ.SE

nawh så söta

Emelie

Naw så söta! D

Carruuu

herreguuuud vad söta!!

ViktoriaCaroline

Men åh vad söta!! :)

Ja hon är söt vår kisse men otroligt busig ^^

emma

nej men vilka sötingar!

alice

sv: Tack!! :D

Sanna

Sv; ja, den är helt sjukt bra! :)

FlizanLizan

Sv: haha okej :P
Allt bra med dig? :)

julia persson

Nej men så söta! :D

malin

nej men så söta :D grattis hihi!

Tindra

Gulliga ! Grattis

Celine

- Önskar att jag kunde det men jag bor så långt därifrån :/

Hanna

Vad söta! :)

Alexandra

Naaw, vilka söta! :3

Ester

Åhh, gud så söta!!! :D Gratta dom från mig!!

Maja

Åh gud så söta!!!

Anita

Men va söta :D

Ping Lowhngren

AHHH så underbart söta^^

Alice

Åh vad söta!

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

men så söta! vad jag saknar att ha gnagare :( hade gerbiler senast

~Bat kisses ^V^

Pauline

nej va söta

Evelina Lindström

Åh vilka sötnosar!

Josefine Andersson

Nawww vilka sötisar!

sv. Det kan jag lova att det är! Favoritfrullarnas favoritfrulle just nu!! :]
KRAM

Liie

Åh vilka gulliga!

Emma Ekstén

Åh så söta!

elina

Oj, blir dom så gamla :o trodde bara de levde typ 1 - 2år!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så söta:)

sv: hihi, visst är det:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: