Bioo ~

Kom hem för en stund sedan, blev ungefär 30 min kondition och 30 min center.
Hämtade upp Elle påvägen hem och nu ska jag strax hoppa in i duschen.

Om några timar sticker vi iväg och går på bio, Catching Fire.
Det kommer bli så grymt bra!

 



Carro - en alternativ bloggerska

Roligt att du är med och tävlar om goodiebagen, lycka till! ^^ Kramisar Carro

Natalie Salazar

hoppas att du får en underbar helg! :D

hanna

åh men det låter ju roligt :D jag vill också se den där filmen du får säga om den är bra eller inte !

liborius

åh vad mysigt med bio:D

・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲

sv; jo :) men jag har itne alltid tid för dom så jag och min syster delar på dom :)

amanda

den ska jag se ikväll!

Linda

ja det kan se ganska trashigt ut faktiskt:D

Nicolina

Sv. Taack :)

FlizanLizan

sv: okej :)
åhh vad kul filmen e jue sjukt bra :D

mittilivetochjag

Ska bli kul att höra vad du tyckte om filen. Var den lika bra som första?

Johanna - A dream as a model ♥

Ha det så trevligt! :D

Jasmine

Den filmen ska jag se imorgon. :)
Kram

Nelly

Så härligt med träning ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: