Det nya gymmet ~


Hej! Rummet är städat och gymmet besökt. Kan ju inte påstå att det var överdrivet mycket folk där iallafall, var knappt något folk alls. Tror ju dock att det blir fler nästa vecka tyvärr.. Hade ju vart gött och haft typ hela gymmet för sig själv. :)
 
Men själva gymmet i sig var helt okej, många olika och bra maskiner och måååånga löpband/crosstrainers men bara några cyklar. Har ju kvar någon vecka på mitt gamla gym, så där ska jag försöka boka in så många pass som möjligt då det nya gymmet knappt har några roliga pass alls. Ett stort minus, hoppas dock att det fylls på med nya pass, för annars blir jag lite ledsen. haha



Jennifer

Härligt med lite gymträning!

Svar: Tack så mycket! :)

alice

sv: Ja! :D

amanda

skönt att träna!

malin

Härligt med träning! :)

Sanna

Sv; tack så mycket! :)

Johanna - A dream as a model ♥

härligt när det inte är så många :)

Maria

SV: Taack!;)
Önskar jag hade tid med träning någon gång i veckan... om nu inte dans två gånger, ridning en, tidningsutdelning, idrott två gånger och min dagliga workout för magen och armarna räknas...cx

Alicia

Åh vad roligt :)

Ping Lowhngren

Vilka söta små dvärghamstrar!^^

Freja Malik

Hoppas det blir bra på ditt nya gym. Varför ska du byta?

Svar: Ja visst gör dom;)

Linnéa

Skönt med träning <3

jessica

Tack så jättemycket! :)

ViktoriaCaroline

Åh vad kul med ett nytt gym :)

E.W - photography

Ja visst är dem:)

Lisa Radojewska

Duktig du! Hoppas allt gick bra!
sv: jo jag tycker katter är söta osv, men de luktar äckligt, är allmänt jobbiga osv! haha fått de av mamma ;)
Hoppas din helg varit bra!
Kramis

elin

Så fräscht! :)

Ellen

Coolt! :D

Amanda

Hej gå gärna in och anmäl dig till min tävling där du kan vinna 50kr rabatt hos beccadesign.
allt du behöver göra står på min blogg :)

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

sv: ja det är ju så jävla kul!!

~Bat kisses ^V^

julia persson

älskar gym!

linah

inspirerad man blir:D!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Ser ut som ett rent och fint gym:)

sv: Det är dem också!:) Kramisar❤

Esmeralda

Nice gymmet ser ut! vårt ser kaooooz ut ;)

Josefine Hallgren ;*

Man borde ha ett eget gym med en pt som är där dygnet runt! haha :D

kaffehörnan

Hoppas de kommer fler möjligheter


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: