Det värsta med att sluta tidigare är...

 
... att om man bestämt möte med någon så måste man vänta tills den utsatta tiden, även fast man mycket hellre bara vill åka hem och kanske äta och klia sig i örat.
 
Ibland blir jag bara så trött, var samma visa igår så då flyttade vi fram mötet till idag istället. Men nu tvingas jag ändå vänta en timme, astråkigt! Får la sätta mig och läsa igenom dagens kemi kapitel eller ngt under tiden jag väntar... För det är ju sååå kul! Haha 



aina [fotoblogg]

Hoppas du får en bra onsdag :)

aina [fotoblogg]

Sv; Tack! ja den är tagen i Alanya :)

Esmeralda

Tja!
Är du sugen på ett nytt träningslinne?
Isåfall var då med i min tävling i samarbete med Yogasisters där kanske just du vinner ett träningslinne värt 399:-
Kram^^

Emmy

Fett irriterande ju haha!!

sv;
Tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

Milina Salihodzic

Ja verkligen :)

Celine

- Haha åh ja pizza är alltid gott!

Juli

Jag håller med dig till tusen med det där om möten och sånt när man slutar tidigare!

Lowa

Svar: tack så mycket! och ja, det var riktigt nice att få hem dom priserna!! :)

Isabelle

sv; Jaha, men det var en jätte fin bild :'D

Carruuu

haha klia sig i örat :-)

Milina Salihodzic

Det är ju as skönt att sluta tidigare :)

Amanda Persson

jag slutade också tidigare idag, förstår vad du menar :p

ViktoriaCaroline

Ja hon är riktigt söt :)

sanna♦

håller med^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: