Hemma från gymmet ~



Kom hem för en liten stund sedan, har varit och svettats på gymmet. Körde dock bara kondition idag i 30 min. Efter att ha haft noll motivation så kom jag ändå iväg, så det är ju bra!

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, funderar på att göra lite
olika julklappsdekorationer och slå in lite paket.

Ledig imorgon, skööönt ju!



Linda

sann bild

ViktoriaCaroline

Ja verkligen :)

Linda

åh tack"! hoppas allt är bra

Linnéa

Grymma textrader där <3

Amanda [SPONTAN]

Skönt med en ledig dag :)

Cajsa

göres sötnos?

ViktoriaCaroline

Min dag har varit toppen, hur har din dag varit? :)

Pauline

så sant citat

Himeko

SV: Ja ^^ Är allt bra idag?

amanda

fin bild :)

MADDISENJ.SE

Härligt med träning

LORISSA LOVEBOMB

sv: HIMLA tur, hur tråkig vore inte världen annars!? :D

BRAVO, det är alltid svårt att trotsa en motivationslös kropp! 30 minuter är tillräckligt då :D

Hannah Gerdemark

Sv; Nu har jag lagt till dig på bloglovin, lägger du till mig? :)

Emelie

Åh vad kul de lät med att slå in paket!!:)

Sv: ja jag med=D

Tezzo

Det är så skönt att träna!

Sv: Det får du veta imorgon. :)

Amanda

Så sant xD

Milina Salihodzic

I don't :)

linah

true!

malin

bra bild där!! :)

Emelie T

Bra bild! Stämmer verkligen... ;)

Josefine Anerland

Bra text/citat!

Emelie

Så underbar text! :D

Wilma & Ellen

Duktig du är!!

J o j z y ♛

SV: Taack! Vad kul att du gillar den ^-^

Ha det bra ~

Kaffehörnan

Vad skönt o röra på sig

elin

Vilken sann bild!

Emmy

Bättre än inget verkligen, i synnerhet när man känt sig omotiverad!

FlizanLizan

sv: javisst e dom :D
allt bra med dig? :D

Lisa Radojewska

Skönt att va ledig ;)
sv; Tack snälla! :D
Ja jag hatar att va sängliggandes mitt ii veckan, man missar så mkt i skolan och har grymt mycket att ta igen ibland :/
Kram

thorstensson

Grym du är som kämpa dig i väg ändå!
Rikgtig fighter!:)

Fanny

Sann bild!
kram

bysmj -- all by me.

härligt med träning!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: