Jul på liseberg ~

 
Hej! Efter en låååång dag i Göteborg kom jag hem vid halv elva. Jag är fasligt trött nu, så ska strax hoppa i säng. Tänkte bara uppdatera här en sväng innan. Självklart glömde jag kameran hemma, så ni får massa fula iphonebilder.

Liseberg var bra, dock blev jag lite väääl besviken på tomtelandet.. Det har varit skitmysigt där inne tidigare år, men iår? Det var nog ett stort skämt.. Jag kan förstå att dom inte tog något betalt för att gå in där, för det var då inte mycket att se alls. Men vi skrev varsin önskelista till tomten iallafall, men vi ställde oss aldrig i kön till självaste tomten. Vi tyckte att det räckte med alla barn som stod i kö.. Men jag undrar hur tomten skulle reagerat om vi kom och ville sitta i hans knä.. hahaha
Vi åkte även Lisebergshjulet, asballt. Har ni möjlighet att åka det, gör det!
Man fick till och med åka tre varv, fast jag hade inte förväntat mig något annat. Tre biljetter = tre varv, ellerhur? :)

Avslutar inlägget, med att bjuda på en fin GIF från hjulet. haha

Vi sjöng även en fin sång, men den ska jag bespara er :)



milina.blogg.se

Kul med gif! :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och härliga bilder!! Ser riktigt mysigt ut =)

Ella

Så kul ni verkar haft!

svar: tackar :)

Linnéa

Åh, så mysigt att vara där på "jul" <3

Cajsa

ja, de har mycket fina skor över huvudtaget! :)

HJJONSSON

Sv. Ja eller hur? Jag är kär i dem så jag köpte en sån guld och svart haha.. :D

Olivia Magnusson

Åh va mysigt!

sv: hihi,tack :D
kramis ♥

linda

det vill jag gå på !:D

E.W - photography

Tack sötnos

Hanna

Vad roligt att vara i Göteborg! :)

Carruuu

Har precis publicerat vinnaren av Veckans blogg, så nu är det dags o kolla om det blev du :-)

åh vad mysigt med jul på liseberg!

Julia

Åh va mysigt! Har aldrig varit på liseberg men det ser jätte kul ut! :D Är det du som gjorde btw gifsen?
sv: Okej, ska kolla på den nästa helg med några kompisar! Jadå dom har slutat, berättade att det inte var snällt att dom gjorde så och att jag faktiskt mådde dåligt av deras kommentarer då bad dom om ursäkt och sa att dom ville bara skydda sin kompis som jag hade bråkat med. Så det är lugnt nu♥ tack för omtanken:,)

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Sv: Tackar så mycket! Vad glad jag blir! :D

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

såg jättetrevligt ut :)

~Bat kisses ^V^

LORISSA LOVEBOMB

Verkar helmysigt, tomteland till trots. Och vilken mysig gif :)

sv: nej jag vet, jag håller med. Men jag gillar den ändå ^^

Josefine Anerland

Fantastiskt mysiga bilder!

malin

faktiskt aldrig varit där på jul, men måååste!!

Pauline

nej vad mys

Josefine Hallgren ;*

Ååh det är nog himla mysigt där under jultiden! Skulle vilja dit nångång :)

Hanna

Åh. Måste vara den enda som inte varit på Liseberg... Haha :P Måste åka dit någon gång!
SV: Tack! :)

Kram!

Amanda

Så mysigt :D Hade också tänkt åka dit. Är det värt det? :)

Nelly

Vad mysigt - måste verkligen komma iväg dit i år! :) Men så trist med tomtelandet :/

Celine

Åh har alltid velat vara på Liseberg under vintern :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: