Labbade med bajsbakterier idag ~

 
Hej! Idag har jag varit i skolan mellan 13 - 17. Vi hade labb i biologi idag, så vi labbade med olika smittor och smittspridning, meios/mitos samt bakterieodlingar och sånt. Så om jag vaknar upp imorgon och har en e.coli infektion blandat med fågelinfluensa så vet jag ju vem jag ska skylla på. För ingen berättade för mig att man inte fick slicka på proven.. :(
(Ja, jag vet att vi har E.coli i våra tarmar, men ändå. Googlade och man kan få infekterade hjärnhinnor och blodbanor också.)

Nu ska jag snart sova, är sjukt trött. Det tar på krafterna att labba!
Godnatt ~



Natalie Salazar

usch för basilusker :P

Elisabet❤✰❉

Hhaha kul bild

Amanda Eriksson

sv: jaa verkligen!
hoppas du får en bra dag :D kram

Malin Johansson - Hobbyfotograf

*svar:* Tack så mkt! :D

Esmeralda

sv: haha ja det är tragiskt att vissa är så :O

Ida

Bra blogg å kul bild ^^

Amanda Persson

om man bara läser rubriken så känns det lite speciellt haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: