Sleep is like a bird ~

 
Godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott :)
Det har iallafall jag gjort, så idag är världen allt lite ljusare :)

Ska alldeles strax sätta på mig lite kläder och fixa något att äta, vid tolv åker jag mot skolan där jag har en föreläsning mellan 13 och 17.

Fast nu måste jag sätta fart, kom massa annat emellan det här inlägget så nu har det tagit mig 30 min att skriva det här, woopps!
 
Ska ni göra något roligt idag?



Angelica

SV; Visst är han? Tack :D

J o j z y ♛

SV: Jaaa! Gillar de jättemycket! ^^
Tack! :3

Emmy

Hoppas att föreläsningen var bra :D

sv;
Hihi joodå, det blev en härlig födelsedag! Tack så himla mycket snälla! :D

malin

haha brukar bli så föfr mig, att något kommer i mellan när jag ska skriva nåt inlägg så det tar aslång tid att skriva xD

Carruuu

gick in här för första gången nu när du kommenterat min, så ville bara säga att den verkar väldigt mysig! ser att du använder bloglovin också, så om du skulle vilja göra ett följarbyte är det bara o säga till :-) hihi

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, fina zebror♥

Olivia Magnusson

Zebror är såå läckra :D

sv: taack :D
kramis♥

Linda

söt bild

Isabelle

Vart har du tagit bilden? :')

Malin Johansson

*svar:* Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: