Min framtida man hälsar ~


Han måste ju typ vara den bästa människan på jorden? hahaha

Hej på er! Här är vi uppe med tuppen. Ska iväg till gymmet om en pyttestund, har ett gymintro-pass inbokat 8:30. Mamma ville gå på det och hon ville inte gå själv, så jag hänger med :)

Ska försöka träna en stund efter detta också, men det ska nog gå. Iallafall en stund :)



angelica

sv: tack!! :D

Josefine Johansson

Hahahahahaa !!! Skön!

Emelie

Hoppas du får en underbar bra fredag idag! =) planer för helgen?

SV. Åh ja tack snälla, visst är den!=) ett riktigt fynd måste jag säga!=)
haha det kan jag förstå, men sätt på lite julmusik så kanske du får lite mer julstämning ett litet tips;)

Carruuu

hahaha ni kommer blir så söta ihop B-)

FlizanLizan

Sv: hehe tack :P
Härligt, jajamän :)

ViktoriaCaroline

Jag jobbar på Ica Supermarket :)

Ida ☯ the sky under the sea

Haha så bra x)

Anna

HAHA, älskar han som sjöng med!! :D





Milina Salihodzic

Hahaha!

elin

Den videon, så underbar! <3 Dog

Nelly

Haha, underbar video!

MATILDA

haha rolig video :P

Mia Forsberg

Jag har pluggat litegrann idag och sen varit på affärer och sådär :) Nu blir det lugnt hela kvällen. Vad söker du för jobb? :)

J o j z y ♛

HAHAHA han e så skön

amanda

skönt med gym!

Lilly

haha så jäkla roligt!

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

MartinaOlsson

sv; härligt! samma här :)

hanna

hehe åh kul att du gillade dom :D
haha den där såg jag igår, så otroligt rolig!

Amanda [SPONTAN]

Haha, döööör!

LORISSA LOVEBOMB

HAHAHHA han är verkligen den bästa i världen :D

Emma

Svar: Tack så mycket! :)
Kram

Pauline

haha alltså vilken video x]

Linnéa

Haha, nice video <3

Johanna - A dream as a model ♥

Hahaha xD

sommarblom.blogg.se

rikigt rolig är han!! :D

Lisa Radojewska

sv; ja men precis!
Men imorgon ska jag försöka mig på gymmet,sakta men säkert. Ska nog bara köra lite cardio och övningar, inge mer. :/ så himla trist med vinter förkylningar nu :(
Kram

Lisa Radojewska

sv; ja ! Dom är jätte goda! Ja gör det :)
Hur smakar strawberry cupcake? Vilken är din favorit ? :)
Kram

Fanny

Hahahahha!
kram

▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛

SV: Aw, det är ju asgott! ^^

Amanda

Hahah den killen är så skön :D älskar hans videos :)

Esmeralda

hahahahah vad sköööön!

sanna

HAHHA ÄLSKAR DEN VIDEON!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: