Natti ~

 
Ska alldeles strax hoppa i säng. Är helt slut efter idag.
Var på gymmet i ungefär 1,5 timme. Vi tränade crossfit, svettigt men kul! Efter det kände Erica för att träna rygg, så jag hängde på. Får ju passa på nu innan mitt gymkort går ut helt och hållet, sen kan vi ju inte träna ihop längre. Sad but true. Tur att vi kan träffas utan att träna då, även fast det är där vi träffas mest för tillfället. haha

Imorgon ska jag upp tidigt och sticka iväg till gymmet, sen är det skola mellan 15 och 17. Kul!



Rebecca&Mathias

Härligt med träning & fin bild! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Linda

sov gott

amanda

sv: jo men orkar inte en tredje gång :(

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Himeko

Fin bild och bra citat ^^
SV: Jo, jag tror inte man kan köpa den det vore konstigt isf!
Kan tro det ;)

Melody Moonchild

Förstår inte hur folk orkar typ bo på gymmet så där. D: Egentligen skulle jag också vilja gå på gym och gå ner lite i vikt, men det är så attans dyrt och vi har bara ett gym här i vår håla, så jag får göra vad jag kan för att röra på mig lite ändå. :/

Sv. Kul att du verkade tycka att den var rolig, för den var så sjuuukt jobbig att göra utan photoshop, haha! :s

saandrafoto

skulle vara kul om du kunde komma in och ställa en fråga eller 2 på min frågestund som jag nyss startade såklart så får alla en länk som har frågat (:
http://saandrafoto.blogg.se/2013/november/fragestund.html#comment

Amanda

Vacker bild!

hanna

hehe ja hoppas jag får allt :D

Cajsa

typ inget. ska snart sova tänkte jag. ;-)

Ebba Axelsson

Sv: Japp, det var roligt tycker jag

ViktoriaCaroline

Okej vad härligt att höra :)

Josefine Anerland

Så fin bild!

Elisabet

Grymt fin bild, har du tagit den?

Pauline

så fin bild!

Emelie

Åh så fin bild! :D

bookofems.blogg.se

härlig bild!:D

Kaffehörnan

Makalös fin bild.

Ping Lowhngren

Ohh snygg bild! :D
- Hhaha jaa bästa på länge x'D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Fin bild:)

sv: hihi, tack:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: