Otursdag? ~

 
Hej! Efter att ha varit på banken, hämtat mamma från jobbet, lagat mat, diskat, fixat mat/vatten/sand till hamstrarna så ligger jag nu här i min säng. Idag ska jag inte göra något mer, förutom att boka ett pass på gymmet tills imorgon. Kanske kollar några avsnitt av andra avenyn innan jag lägger mig.

Ska nog faktiskt sova snart, för det är verkligen inte min dag idag.
Har förstört en del grejer, tappat saker, hällt ut vatten i halva rummet, bilen startar inte osv osv osv.
Så om jag bara stannar i sängen, så borde jag inte råka ut för mer otur..



FlizanLizan

sv: idag har jag chillat och haft bowling träning sj? :P

ViktoriaCaroline

Ja absolut :) Ludde är en pomeranian (dvärgspets) :)

MAKEUP BY LEO

Va fin blogg du har :)

Himeko

SV: Jo, det är dem ^^
Hoppas du får en fin helg!

HJJONSSON

Äh, du får turdag snart! :D
Sv. Tack så mycket vännen! <3

hanna

hoppas du får en bättre dag i morgon :D

ViktoriaCaroline

Ja absolut, han är min lilla goding :)

Natalie Salazar

Så vacker bild älskar färgerna :)

SUGARSIN - med spår av unicorns

Haha hoppas du får tur snart igen!
och väldigt fin bild btw :D

hanna

åh kul att du gillar våra tips och bilder !:D hoppas din fredag blir grym!

VICTORIA

Fin bild! Trevlig helg :)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: tack så mycket!
Hoppas du får en bra fredag :) kram

amanda

fin bild :D

・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲

sv; dom har sponsrat mig vilket betyder att dom ger mig en produkt som jag sedan skriver om i bloggen :)

HJJONSSON

Sv. Ja verkligen, vilken cool bild! :D

linah

ha en jättebra heeelg<3

Amanda Eriksson

fin bild :D

Anita

Hoppas din fredag här blir bättre, kram! <3

Pauline

vad fin bild :)

Josefine Anerland

Gud vad mycket du hann med ändå..! Hoppas du får en bra fredag!

Johanna

Vilken fin bild!!

Natalie Salazar

Tack söta och god morgon :)

Malin

Jävlar så fin bild!!

sandija-döv-adopterad-fotografi

Fin bild!

Hanna

Jättefin bild!

Kram!

E.w - photpgraphy

wow så fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: