Tjugoandra November TvåtusenTretton ~

 
Godmorgon! Vaknade för en halvtimme sen ungefär. Skönt med sovmorgon ju.
 Är ledig idag med (och på måndag med) så idag står träning och bio på schemat.
 
 Vad ska ni göra för roligt idag?


Heter det tjugoandra eller tjugoandre?



ViktoriaCaroline

Tack så mycket :)

Julia

skönt med sovmorgon:D

E.w - photography

Tack vad gullig sagt:)

amanda

söt bild!

Ebba Axelsson

Sv: Kul att du gillar dom, tack! Ha en fin helg. Kram på dig :)

bexollila

Haha säg inte förlåt för fan! Jag har inte beställt dem ;) jag fattar inte varför man ska ha klackskor utan klack haha, måste ju va skit jobbigt att gå i, haha.

saandrafoto

hej ha en bra dag! ♥
bloglovin byte? :)

Carruuu

låter som en trevlig dag! själv tänkte jag bara va hemma o försöka ta hand om min sjuka sambo ;-)

HJJONSSON

Sv. Hehe tack för svar :D

Olivia Magnusson

Läcker bild :D

s: Åh den är såbra :D
kramis♥

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tusen tack, det värmer! :D

saandrafoto

följt dig nu, blev 63 följ mig nu och säg vilket nummer! :)

ViktoriaCaroline

Ja visst är de fina :) Jag blev helt kär i dom.

Esmeralda

sv: haha okej, vad tränar du då??

Esmeralda

sv: en spetsutbildning inom finansekonomi :)

Milina Salihodzic

Härlig bild!

Annika

Tjugoandra :p

Anonym

Hahaha ne

Pauline

å fin Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: