Träna ~

Sticker iväg till gymmet en sväng. Var över (!) en månad sedan jag tränade, nästan 1,5.. Känner att jag kanske ska ta tag i det nu. Är ju typ 2 veckor kvar på mitt kort, sen byter jag gym. Så då kan jag inte träna med Erica längre heller, om hon inte byter gym då jag är fast i 12 månader på det här gymmet.

Men som sagt, tränatränaträna idag.
Ska gå på pass, Center, klockan 17:00. Innan det ska jag hinna med att värma upp på löpbandet, och även försöka träna en sväng efter passet men det återstår att se hur jag känner då. Jag måste ju komma ihåg att jag är otränad nu.. haha



Fanny

Härligt med träning! :)

malin

Lycka till med träningen! :D

Amanda Eriksson

härligt med träning :D

sv: tack så mycket :) kram

Felicia

kämpa på!!!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: