Träningsdags ~

 
Skolan är slut = dags att bränna kalorier!



Lisa Radojewska

sv; ja men precis så tänktre jag! :D
Imorgn ska vi hämta baren som redan kommit! då ska den smakas :D :D Så taggad!!

Men vad härligt!
Kram

Ebba Axelsson

Sv: Vi ska dit också ska vi på 2 studiebesök och vara där med en klass till, medietvåorna ( jag går media ) Så ska vi säkert göra lite annat smått. Sen på kvällen ska vi åka hem igen :)

LORISSA LOVEBOMB

åh fy, sådant taggar mig inte alls, det ger mig bara dåligt samvete och gör mig utseendefixerad att träna efter inspirationscitat ;)

ViktoriaCaroline

Vad duktig du är som tränar efter skolan :) Vad tränar du för något?

Olivia Magnusson

Såå sant!

sv: tusen tack :D
kramis♥

hanna

duktig du är, fortsätt kämpa !:D

hanna

så lite så :D var ju bra pris på dom!

Jonna

Åh vad sant!

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e bra fast e super trött :P

Celine

- Får hoppas det haha :)

Hoppas att jag får någonting i julklapp från den nu också bara haha! :)

Anita

Underbart med träning :)

Fredrika

Hej! Vilken fin blogg du har! :)
Har frågestund på min blogg, skriv gärna en fråga till mig om du kommer på någon. Skulle vara jättesnällt :)

saandrafoto

ha en bra dag ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: