Trött chey ~

 
Nu är jag helt slut, är skittrött så jag tror inte att jag blir alldeles för långvarig här faktiskt.
Gymmet gick bra, blev ungefär 20 min på bandet och sen cirkelträning i ungefär 30-40 min.
Så jag ska väl inte klaga, imorgon kör vi igen!

Innan jag kryper till sängs ska hamstrarna få komma ut en sväng och springa i sina bollar. Då blir dom glada och nöjda! Dom ska bara få vakna till liv först, dock brukar dom inte vakna förrän typ 22-tiden (eller när jag släcker lampan, då tar det 5sekunder och sen är dom vakna, haha. Jag skojar inte!!)



Linda

håller med :D!

isabella

sv: jaha, ja jag var sjuk hela förra veckan och höll på att dö av hur tråkigt jag hade det haha, så förstår lite hur du känner!

Linnéa

Skönt... Jag är också trött tjej ikväll, och så ska jag upp kl. 04.30 imorgon *ah*

Elin

allt bra?

Julia

låter som ett skönt gympass :)

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: eller hur? :)

Emma

Svar: Tack snälla! :) Har en massa prov i veckan och de kommande veckorna, samt flera inlämningsuppgifter som måste göras!

Felicia [14år och rullstolsbunden]

Sv: Ja, verkligen! ;D

Cajsa

min dag har varit lång men bra. :)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så mycket! :)
Hoppas du fått en bra start på veckan, kram!

Maria

SV: Haha, det låter ju bra!!C:
Rör ju liite på mig!;D

Linnéa

Haha, nä det hade inte jag heller varit <3

angelica

Härligt att det gick bra på gymmet :D

sv: den får jag smaka hah :D
(förlåt för sent svar!!)

Olivia Magnusson

Åh så roligt att träna :D
kramis♥

Tea

Fin blogg :)

Ebba Axelsson

Sv: Kul att det var rolig läsning :)

Okejokej, jag ska träna massor i veckan, fotboll & fys. Sen så ska jag till Stockholm med klassen på Torsdag :)

hanna

nu har vi tipsat om skor ! :D

jessica

Ja absolut, han har det bättre nu än vad han hade då, det är jag säker på.
Visst var han fin, det tycker jag också :)

Julia

sv: Ja exakt:( Hatar sånt. Men är glad att det slutade bra iallafall..
Hoppas du får en forsatt bra vecka annars, kramis:,)

Michaela Cess - Skandal Beauty

åååh hamstrar är så gulliga ^^

E.w - photpgraphy

yes:D

milina.blogg.se

Älskar bilden i mitten!

amanda

fina bilder :)

E.W - photography

Allt bra snäckan?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: