What does the fox say? ~

 
Godmorgon! Sitter just nu på bussen påväg till skolan, blir dock inte en sååå lång dag. Går mellan 8 och 12, men en låång kemiföreläsning. Så det är väl helt okej. Vet dock ej om jag tränar direkt efter skolan idag, men det lutar väl mot det. :)

Vad ska ni göra idag? :)



LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, jag tror att konkreta mål som typ att bli smalare funkar olika bra för olika människor, för mig blir det helt enkelt för pressande.

J o j z y ♛

SV: Tacktack! ^^

Lisa Radojewska

Idag blir jag sänliggandes, ska förmodligen pyssla lite och fixa med julklappar om jag orkar! :D

sv: Tack snälla! :)
Ja! Det ska bli sååå kul att pröva prottebaren :) HAr du något favorit? :)
Kram

amanda

söt :D

Emma

Men åh vad söt! :)

elin

Åh låter inte helt fel med en sån dag! :)

FlizanLizan

Sv: haha okej :P

ViktoriaCaroline

Vilken söt bild! :)

linnea

Tack:D

elina

Packa inför imorgon, då är det nämligen dreamhack :D

Carruuu

AHAHA vilken bild!! nya bakgrunden!

Celine

Alltså vad säger den egentligen? HAHA!

- Visst är dom? :)

Pauline

rävar är så söta :)

Celine

- Tack så mycket! :)

Celine

- Haha nej men gud vad läskig :')

Nelly

Vilken sötnos ^^
Så härligt med kort skoldag! :) Själv har jag bara tagit det lugnt än så länge men snart bär det av till gymmet

jossan

Haha söt räv :D
Skön skoldag! :)

sv: Haha nehe, nej inte här heller! Men idag har det ju tillochmed varit plusgrader konstigt nog :o

skoglundhallin.blogg.se

Hejsan tjejen! Supermysig blogg med massa inspiration för oss! :) Hit ska vi definitivt kika in fler gånger, kram!

angelica

Min tanke var att träna men har fått ont i halsen :(

Jasmine

Vilken söt bild! >.<
Kram

malin

haha nej men så söt xD

Anita

Söt bild :D

Hannah Gerdemark

Sv; Tack så himla mycket, är du sugen på ett bloglovinbyte? :D

Milina Salihodzic

Söt bild!

hanna

åh söt bild :d

Mia Forsberg

Ja det var riktigt gott, älskar lussebullar! :D Och nu har jag ju en hel del i frysen ;)

Olivia Magnusson

Åh vilken kortisdag, själv gick jag mellan 9-17 ;)

sv: åh tack :D
kramis♥

Linnéa

Jadå, haft en finfin kväll hittills <3

Elin

jag mår bra, själv?

Hanna

Haha, sö söööt bild!

Kram!

hanna

hehe ja verkligen :D

Lara&Lucy^^

söt bild på räven ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: