Studieteknik ~

hihi, så söta (:
 
Godmorgon på er! Ingen skola för min del idag, vi har bara en föreläsning som handlar om Etologi och Beteendeekologi, men då jag redan läst etologi så kändes hela föreläsningen som en enda stor repetion typ. Så jag kände att det var bättre att vara hemma och plugga på sånt som jag verkligen behöver plugga på istället. Ska skriva min examinationsuppgift i Studieteknik som ska vara inlämnad nästa fredag till exempel :) Sen ska jag även plugga på Kemin, det lär ju behövas om jag ska klara tentan.. Tycker att kemin är lite svår faktiskt.
 
Vad ska ni göra idag? :)



Linnéa

Jodå, bara fint med mig... Njuter för att jag ska klippa mig idag - rishögen ska bort <3

Maria

Tacktack :)

Olivia Magnusson

lycka till med plugget :D

sv: Hih,tack :)
kramis♥

emelie

svar: härligt.
Slapp du huvudvärken när du vaknade?
Jo då det är bara bra :)

ebba

Åh vad söta, hoppas du får en bra dag!!! :)

malin

haha aw så söta :')

Amanda [SPONTAN]

Lycka till med pluggandet! :)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Tänkte tipsa om att et kommer upp en tävling på bloggen kl 13:00, så håll utkik och se efter om tävlingen är något för dig! :)

Linnéa

Tackar - ja, kul med lite nya höstinköp <3

emelie

svar: yeeey, det kan jag förstå ;)

Michaela

Usch kemi är inge vidare! Hoppas plugget går bra :)

Milina

Söt bild!

Karina

Aww vad söt bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: