Buss ~


Hejhej :) sitter just nu på bussen hem från skolan. Ska möta upp mamma när jag kommer fram och käka lunch :) 

Senare i eftermiddag är det gymmet och crossfit som gäller, woahh! Har inte vart på gymmet på en vecka, så det blir nog en bra comeback :)

Ska ni göra ngt roligt idag? 




Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska också försöka ta mig till träningen idag. Mår fortfarande dåligt, men nu kan jag inte hålla mig borta mer haha.

Nathalie Tegelstam

- ja verkligen :)

sannah nilsson

Sv; Åh tack, kul att du gillar dom!:D

Idag ska jag mest försöka plugga men har också en ide för självporträtt så jag ska se om jag hittar det som behövs!:)

Malva Nyström

- men va den typ asläskig? =0

Majken

Absolut:D

Felicia

Fin bild!

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: japp, helt okej, själv?

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: japp, helt okej, själv?

Johanna - A dream as model ♥

så fin bild :D härligt att gymma :)

Lowa

Gott med lunch!

Svar: Tack så mycket, ja, alltid kul att vinna :) älskar att vinna så självklart känns det skönt :D

Julia

Tränat lite med byrackan annars är allt bra! Du da?

Filippa Wallin

sv: Usch, nja, jag är inte så säker på det.. är ju som sagt otroligt känslig för skräck! Senaste gången jag kollade på skräckfilm, kunde jag inte sova ordentligt på tre månader.. haha, kan fortfarande komma på mig med att bli lite rädd ibland.. Kramar! <3

Mie

Sv: Har råkat återställa min mobil en gång så vet hur det känns! Men om du ångrar dig så är det en grym uppdatering! :)

Nathalie Tegelstam

- Tackar :)

Maolion

Fin blogg du har! Allt bra med dig idag? :)

Mie

Sv: Haha okej, men man måste ju uppdatera efter ett tag, för annars slutar apparna fungera :(

Mie

Sv: Ja, nu fungerar dem utmärkt :) Men när det kommer nya uppdateringar (7.1, 7.2 osv) så kommer apparna också med nya uppdateringar som är inte är gjorda för iOS6 och då kan det bli problem :( Hade det så med min iphone 3 innan. Tillslut kunde jag inte ha facebook, instagram osv :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: