Dag 2 ~

Bild från grekland.

Godmorgon på er! Jag ska alldeles strax åka in till stan för att ta bussen till skolan. Har en föreläsning idag mellan 8:15 - 10:00 i Kemi A. Lagom skönt att börja skolan med en sån dag. Dock ska vi ju plugga på egen hand när vi inte har några lektioner, men ändå. Vi har säkert massa introduktionsaktiviteter, men jag är inte så säker på om jag ska gå på dom. Känner inte riktigt för det faktiskt, men vi får väl se senare sen.
 



Felicia

Lycka till med Kemin!

puss

Sarah Persson

Så bra, händer ikväll? :)

Fanny Lind

Sv; ja allt toppen, hur är det själv? :)

Majken

Hejj! Jättesöt blogg, hihi, älskar designen!<3
Jag har skaffat ask.fm och jag undrar om du vill kila in och snälla några frågor! jättegulligt ifall du skulle kunna tänka dig det! Jag heter Majjkenss där!

Nathalie Tegelstam

- hehe jaa :)
Fin bild på dig!

malin

ååh så brun du är :oo

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Jag tycker faktiskt samma om polen. Mysigt och fint fast alla kul hål osv. Åker du utomlands ofta?:)

tess

Älskar septumpiercingar ! så snyggt,

Gjorde det ont ?
Många bekanta har sagt att det är det värsta dom gjort och jag är ju en fegis..

LINNEA

sv; jag med hatar dock regn :((((

J

sv:
kollar på idol!=)
allt bra?

linah brown

looveee dina piercingar:D

Ping Lowhngren

härligt! :)

Julia ♥

sv: :)
händer?
kram

Natalie Salazar

vad har du för dig då sötnos?

Linda

fint!

tess

Kanske jag samlar modet någongång ;)

malin

-ja det är skönt! :)

ja hösten är fin, dock lite mindre kul när det börjar bli vinter för då är det bara kallt och tråkigt :(

amalias.se - drömmande fotograf

några planer för veckan?
Lust med bloglovinbyte eller något annat skojsigt?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: