Gekås ~


Hej på er!
Var ju, precis som jag skrev tidigare i veckan, på Gekås i Ullared igår med min kära moster Valona.
Fyndade en hel del, kan visa lite senare vad jag köpte för något. :)
Hade en mycket trevlig dag igår, var helt slut när jag kom hem. Körde hela vägen ner, ca 23 mil, och hela vägen hem också. Så var rätt stel i rygg och fot när jag kom hem. haha
Måste bara säga att deras schnitzel med bearnaisesås är to die for, så gooood!

Har hunnit med att göra mina labrationsduggor i både kemi och biologi idag, blev godkänd på båda så nu är den delen förbi. Nu är det bara labrationerna kvar att göra ;)

Vad ska ni hitta på ikväll?



Majken

Ja, hahah:D
händer?

Linnéa

Ja fy fabian, avskyr kalla sverige just nu :/

Kul med ullared, inte varit där på flera år <3

Sarah Persson

Nej, tyvärr inte :( men skulle så gärna vilja besöka det!

Emmy

Oh trevligt med en dag på Gekås :D

bookofems.blogg.se

man lyckas alltid fynda där :P

Olivia Magnusson

åh åt deras schnitzel sist jag var där och fyyy tusan vad god!!

sv: hihi,ja asbolut :D
kramis♥

Tove

åh vad kul med ullared! :D

Linnéa

Gillar verkligen dina inköp som du visade bilder på <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: