Hejdå huvudvärk ~

 
Hej! Ligger just nu i sängen och pratar med Mikk. Skype måste vara en av de bästa uppfinningarna någonsin.
Jag har haft ont i huvudet hela dagen, inte så värst roligt men jag har kämpat på ändå.
Får se hur jag gör med biologin imorgon, har ju läst en hel kurs om etologi så känns lite onödigt att åka in och gå på en föreläsning i Etologi då. haha

Om en stund ska jag krypa till sängs och hoppas på att jag vaknar upp imorgon utan huvudvärk!



emelie

svar: hehe gjorde en bröstoperation.
Hoppas du vaknar upp utan huvudvärk :)

emelie

svar: hehe bra där.
allt bra då, bortsett ifrån huvudvärken?

emelie andersson

sv: härligt att höra :) här med!

Amanda [SPONTAN]

Hoppas huvudvärken släpper :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: