Mongo ~


Hejsan! Måste erkänna att jag är väldig charmig!! ;)
Skolan idag var väl okej, vi hade en programträff där vi gick igenom program osv. Den utbildning jag läser finns både på campus och på distans så idag var vi allihopa där - alltså närmare 100 studenter. Lite svårt att få någon uppfattning om hur klassen är då. Imorgon har vi en föreläsning, förhoppningsvis får vi en bättre bild då.

Vad har ni gjort idag? :)



♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Härlig!
Hoppas du fått en bra start på veckan också:)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack!

Haha vilken rolig bild förresten, använde du CamWow?:D

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Jaha, tack. För jag använder CamWow på iPhonen, men då står det ju ''CamWow for iPhone'' stort över typ halva bilden:/

Sarah Persson

Haha riktigt charmig! Ett charmtroll! :D hur är allt med dig? :)

Linnéa

Åh, vad mysigt med grekland <3

Haha, gullig bild :)l

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja verkligen! Likaså på appen PhotoJus... Där blir det ju en stämpel på varje bild, det förstår ju hela bilden:/

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Precis. Men jag vill inte heller betala massa pengar för att få bort den haha:/

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Haha ja verkligen:P

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

Haha söt bild ;)

Sarah Persson

Det är riktigt bra :) med dig?

Nathalie Tegelstam

- tack du med :)
Ja jag älskar det linnet!

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

va gör du nu då? :)

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

härligt :) jag tänkte kolla nån film nu faktiskt men vet inte vilken är helt slut :P

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

Ja :D

Olivia Magnusson

haha söööt, älskar att ta sånna bilder!! :D
kramis♡


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: