Skola ~

 
Godmorgon! Today is the first day of school. Och jag vill inte åka till skolan. haha
Hatar att börja i nya skolor och nya klasser, för jag kommer bli forever alone typ.
Näe, men det nog bli bra. hahaha

Vet dock inte riktigt när jag kommer hem, det är liiite jobbigt. haha
Men vi hörs seanre :)



♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Allt är bara bra med mig, hur är det själv?;)

J

sv;
görs?:)

vera

Önskar dig lycka till på din första skoldag!! Alltid "pirrigt"med det nya!! Hoppas allt blir toppen för dig iaf, ta ett djupt andetag o simma lugnt!!

Svar: Tack så mycket! :) Ja, lite jobbigt med alla nya människor och så också!
Kimmey :)





Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

Nej du kanske har rätt :P

hoppas du får en bra dag i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: