The Conjuring ~


Filmen var grymt bra och skitläskig, hade en tjej som satt bredvid mig och skrek hela tiden. Haha
Trodde faktiskt att jag skulle vara räddare när jag kom hem, var helt hundra på att jag skulle se någon eller att det skulle börja banka någonstans. Men icke sa Nicke, här va de lugnt som i graven (hehehehe) bortsett från hamstrarna då ;)

Idag står städning och tvättning på schemat, gött mos!
Vad ska ni göra idag? :)



Linda

den vill jag se.

Linda

jag e sån som skriker !:D

Majken

Jag gör mig redo inför ett par timmars dansträning❤

J

sv:
jaa:)

LINNEA

sv; kul o höra att du gillar dom iallfall! hihi kram :)

tess

ikväll ska jag äntligen se den ! :D

✖PING LOWH✖

-Jooo det var trevligt allt :)

Nathalie Tegelstam

- tack detsamma :)

malva

funderade faktiskt på att se den, är det värt skulle du säga? :D

BYSMJ

denna film vill jag se, men vet dock inte om jag vågar ;)

Filippa Wallin

Usch och fy! Klarar verkligen inte av skräckfilmer! Dock är det planerat att jag och några av mina fina vänner ska kolla på denna i 3D.. jag vet inte alls hur detta kommer gå, då jag verkligen inte alls tål skräck.. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: