Torsdag ~


Sitter just nu på bussen påväg till skolan, ska gå på en matteföreläsning. Blir ingen lång dag, beger mig hemåt vid tio igen. :) Den senaste veckan har bara bestått av skola och plugg, alltså har inget intressant hänt. 

Imorgon är jag ledig så dagen kommer att tillbringas på Gekås med min moster :) riktigt kul ju!

Vad ska ni göra idag?



Johana Duggin

Instresserad av träning & inspiration? kika in hos mig :D

Olivia Magnusson

Ska till gekås om några veckor faktiskt :D

sv. hihi,jaa :D
kramis♥

Majken

Vad braa<3
jag svarar på kommentarer hahah:D

Sarah Persson

Åh så kul med gekås, varit där förr? :)

Johanna - A dream as model ♥

Åh vad kul med Gekås för dig imorgon :)

Linnéa

Så bra <3

malin

åh vill också åka dit :( ska ev göra det i slutet av oktober så hoppas det!! :)

-ja hahah, det skulle ju vara bra om man kom upp ur sängen som du säger.. men det är ju lite svårt med sån träningsvärk ;)

Lowa

Vad kul med Ullared :)

Svar: tackar :) jadå, det var riktigt gott' saknar det dock :/
Haha, Jepp! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: