Träningsvärk ~


När man inte kan lyfta armen i duschen utan att hela armen skakar, då vet man att man kommer ha träningsvärk imorgon. :)

Sitter just nu och småkollar på idol med mamma, första gången jag kollar på det iår, bryr mig inte så mkt om det faktiskt :) 
Väntar på att Morgan ska komma hem så att jag kan få mumsa nötter :) 

Imorgon ska jag på möte klockan tolv, så det blir ingen sovmorgon för min del.. Haha 

Vad ska ni göra imorgon? :)



malin

älskar träningsvärk, då vet man att man gjort nåt bra! Jag går ju i boxning så har inte så mycket träningsvärk eftersom jag är van vid att träna, men just nu har jag faktiskt träningsvärk i handlederna.. asså what hur kan man ha det? xD

Mie

Sv: Jodå! Man dubbelklickar precis som innan och sen drar man de stora bilderna som kommer upp uppåt :)

Maolion

SV: Okej vad härligt!
Allt är bara bra med mig!
Några planer för denna helg? :)

Sannah Nilsson

Åh tack snälla!:) Ja jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt bra!:D Har du haft en bra fredag då?:) kramar!:)

Johanna - A dream as model ♥

det är bra med träningsverk för då har man ju jobbat bra och hårt :)

Lowa

Svar; tusen tack igen. Vad kul art höra ;) gillar bilderna själv också väldigt mycket!

Sarah Persson

Hihi nu blev jag hungrig efter bilden!

Majken

Ja, hahah❤ vad händer?❤

❤ w i l m a ❤

-vad roligt! är det svårt? :)

Fatma

hatar träningsverk :(

Josefine Anerland

Klockren bild haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: