096 ~

096. 5 våriga plagg du tycker är snygga

Model Behaviour Amelia Dress Pink Bubbleroom.se
http://static01.miinto.se/photos/products/blommig-ballerina-140918-1000x1000.jpg
 
 
 


//Klänning//Klänning//Ballerina//Pumps//Converse//
 

Jag är så sjukt trött, jobbat mellan 10-16 idag (vilket egentligen inte är så farligt, men jag är ingen morgonmänniska). Om en liten stund ska jag kika på lite serier med mamma,
så det är väl ungefär så min kväll kommer se ut.

Har ni gjort något kul idag? :)




nathalie

vilka fina klänningar!

natalia

Så fint! :D

Har en tävling på bloggen, vad gärna med :D

http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/04/05/10639371-tavling/

Erika

Söta ballerinaskor :)

sv: Tack:)

amanda

sv: jag ska göra ett ankare på revbenen, men skulle behöva göra en annan först på ett ställe som gör mindre ont för att testa på hur det känns. har nämnligen en väldigt låg smärttröskel :(

Linda

jätte fint

Hanna

härligt, vad jobbar du med? :)
jodå min söndag har varit helt okej faktiskt!

Ida och Amanda

Älskar klänningarna!❤

Victoria

Jättebra blogg! så fin och inspirerande <3

Emelie Andersson

Så fint! :)

Sv; åh roligt att du uppskattar det :D

Maja!

Jätte fina :)

Flisan

sv: javisst e dom :D
allt bra med dig? :)

V I L M A L A ♔

Älskar den blommiga klänningen! Mysigt med serier, jag gjorde inget XD

Agnes Eriksson

åh så snyggt!
sv.: haha men va gutt!! kram

Anonym

sv: det var det :) vilka söta klänningar!

amanda

söta!

Julia

Fina :)

Henrietta

åh vad fina saker! gillar verkligen conversen och klänningen!

ida

vilka snygga grejor, älskar den blommiga klänningen!!❤


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: